5/8/2021

Vi søker Prosjekt- og byggeleder Samferdsel!

Bli en del av et faglig sterkt og hyggelig arbeidsmiljø.

Les mer om stillingen her: Arbeidsplassen

OPV Consulting As, Oslo

Som et resultat av mange nye og spennende prosjekter søker vi en ny dyktig prosjektleder. Har du erfaring med prosjekter innen samferdsel er du kanskje vår nye kollega?

 

Vi har en god blanding av juniorer og seniorer, en spennende prosjektportefølje og et meget godt arbeidsmiljø. Sammen med oss i prosjektene har vi også en støtte/stab som ivaretar framdriftsplanlegging, cost, dokumentkontroll mm avhengig av størrelsen på prosjektet. Faglig utvikling og sosialt samhold er viktig for oss på avdelingen slik at vi lærer av hverandre, stadig blir bedre, og har det gøy på jobb. Vår nye prosjektleder vil rapportere til prosjekt- og driftsjef.

Arbeidsoppgaver og ansvar:

  • lede prosjekter fra A til Å
  • delta i kontraktsforhandlinger
  • sette opp team som skal delta i prosjektene i samarbeid med Verkis og OPV Consulting
  • budsjett og økonomiansvar på prosjektet

Kvalifikasjoner:

  • 10 års erfaring etter studier, minst fem års erfaring med prosjektledelse
  • må ha ledet prosjekter innen samferdsel, VA, infrastruktur, vei eller jernbane
  • erfaring med å lede store prosjekter
  • du er åpen for å ta på deg PGL- oppgaver
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • høyere relevant utdanning

Personlige egenskaper

  • en sosial lagspiller som er god på å lede og veilede ansatte og kunder
  • ansvarsbevisst, og god på å kommunisere og samarbeide med ulike typer mennesker
  • kvalitetsbevisst og fremtidsrettet
  • selvstendig og har evnen til å ta beslutninger

OPV Consulting tilbyr

  • faglig sterkt og hyggelig arbeidsmiljø med mye humor
  • god ordrebank med spennende prosjekter
  • frihet under ansvar
  • mindre bedrift med gode utviklingsmuligheter
  • sentrale lokaler på Skøyen, Oslo
  • konkurransedyktige betingelser

Det er mulighet for å ha kontorplass på OPV Consulting sitt kontor i Holmestrand.